Wednesday, May 13, 2009

Si perasantan

Korang ade penah jumpe tak org yg selalu berprasangka bahawa dia adalah seorg yg sgt best?
Dalam segenap aspek dia adalah yg tarrrrrrrbayeekkkkkkkkkk... Penah jumpe kan? kan?

Tapi perasan tak org ni sbnrnye hidup dlm khayalannya semata2? Bermula dgn latarbelakang yg hebat, berasal dari keluarga yg senang2, terkenal sehinggalah kepada... oh macam2!

Kalau dia seorg pelajar dia akan sedaya-upaya menarik perhatian gurunya yg pada mulanye cikgu akan berasa, ohhh... bagus budak ni interested dgn ape yg aku ajar. Tapi lama-kelamaan duhhh!! very irritating this nuts... aku nak ajar ape tadi dah lupe. Suke sgt interrupt... kan? kan?
Pastu end of end, dia akan tanye soalan mcm ciii... cikgu, AIDS tu ape? Cikgu diaphragm ni nak pakai mcm mane? (aku rase nak terajang je budak yg tanye ni, chapter 2 form 4 pun tercungap2, ade hati tanye chapter 4 form 5)

Dan org yg hidup dlm khayalan ini sanggup menipu supaya cerita dia nampak sgtlah 'hidup'... Atuk saya dulu this and that (tp nape kau end up kat sini???? hahahahaha... maknanye kau same je mcm aku).

Tapi bile dah terbongkar rahsia mule laa cipta seribu alasan tanpa rase segan silu (baii, masalahnye benda yg kau alami same je mcm org lain tp kau saje je auta kan?? dah malu laa tu)

HAHAHAHAHAHAHA... at last beliau akan jadi bahan bualan sehingga menjadi bahan blog aku.
Dan tercapai laa objektif beliau ini... aku nak popular okayy??

1 comment:

  1. kisah bebudak pandai.....or can i say kisah budak2 sekang.....

    ReplyDelete